Back to Top

Vergelijk toestellen en abonnementen

Schuif voor meer

Eindelijk heb je jouw nieuwe iPhone gekocht. Met een nieuwe telefoon ga je natuurlijk extra voorzichtig om. Je kan hem verzekeren. Maar is dat eigenlijk wel nodig?

Wanneer een iPhone verzekerd is draait de verzekering op voor kosten bij diefstal, een ongeluk of valschade. Zowel Apple als verschillende verzekeraars bieden een speciale iPhone verzekering aan. De prijs is gebaseerd op het model wat je bezit.

Tip: Losse iPhone kopen - prijzen vergelijken

Bekijk ook: Abonnementen met iPhone vergelijken

Wanneer een iPhone verzekeren?

Om schade aan je iPhone te voorkomen kun je altijd het beste een bescherm hoesje kopen. Als je van jezelf weet dat je erg vaak ongelukken hebt met telefoons is het natuurlijk slim om te doen. Je betaalt maandelijks een bedrag aan de verzekeraar om te voorkomen dat je onverwachtste kosten krijgt in de toekomst. Er is de afweging die je moet maken óf je betaalt een maandelijks bedrag óf je betaalt eenmalig een groter bedrag (als er iets gebeurt). 

Standaard twee jaar garantie

Apple biedt, bij aankoop van een nieuwe iPhone, 1 jaar garantie op je iPhone, in de EU geldt zelfs een garantie van 2 jaar. Mocht je iPhone binnen dit termijn kapot gaan kun je naar de desbetreffende winkel of online provider gaan om je garantie op te vragen en toestel te laten repareren.

AppleCare+

Apple biedt voor iPhone bezitters de verzekering AppleCare+ aan. De iPhone mag dan maar liefst 2x gerepareerd worden voor €99,- met een eigen risico van €69,-. 

Beste iPhone deals:

Staat je gewenste abonnement er niet bij? Ga naar de uitgebreide abonnementen met toestel vergelijker, inclusief filters en zoekwoorden, naar de uitgebreide Sim Only vergelijker, of naar de uitgebreide vergelijker voor losse toestellen.


Vergelijk toestellen en abonnementen

Schuif voor meer