Back to Top

Vergelijk toestellen en abonnementen

Schuif voor meer

Foutmeldingen op je iPhone en iPad komen niet vaak voor. Een van de meest voorkomende foutmelding is: ‘De niet gecertificeerd melding’. Lees hier de mogelijke redenen dat je deze melding krijgt.

'Deze iPhone kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd’

'Deze iPhone kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd’ een van de meest voorkomende meldingen . Wij krijgen vaak de vraag wat de reden hierachter is. Deze melding zorgt er namelijk voor dat je iPhone of iPad niet oplaadt. De oorzaak zit in 9 van de 10 gevallen in het kabeltje waarmee je de telefoon oplaadt. Haal het kabeltje uit je iPhone of iPad, maak hem goed schoon en plug hem weer in. Maak daarnaast ook de lightning poort (aansluiting) schoon om zo de laatste deeltjes stof weg te nemen. Doe dit voorzichtig en netjes om verdere schade te voorkomen. In de meeste gevallen is het probleem opgelost en laadt de telefoon of tablet weer op.

Vergelijk zelf: alle iPhone accesoires - via onze accessoires overzicht

 

Deze kabel of dit accessoire is niet gecertificeerd

Breuk in de Apple kabel?

Een van de andere oorzaken kunnen liggen aan de binnenkant van de kabel. Met alledaags gebruik is dit een zeldzaam probleem. Toch kan dit het geval zijn. Er is niks te zien aan de buitenkant maar als je per ongeluk er op hebt gestaan kan dit wel eens de oorzaak zijn. Dan raden wij je aan om een nieuwe kabel te kopen.

iPhone namaak kabels

Een andere bekende oorzaak met als gevolg de foutmelding zijn namaak iPhone/iPad kabels. Dit zijn goedkope en vaak lange kabels van de plaatselijke buurtsuper of dergelijke sites zoals aliexpress. Wij, van iPhone.nl, raden altijd aan om de originele apple kabels te kopen voor een lange en betrouwbare levensduur. 

iPhone kabel kwaliteit

 

Vergelijk zelf: alle iPhone accesoires - via onze accessoires overzicht

Vergelijk toestellen en abonnementen

Schuif voor meer