Back to Top

Vergelijk toestellen en abonnementen

Schuif voor meer

Meerdere keren in een jaar kan je als iPhone gebruiker de melding en provider update krijgen; ‘Update voor aanbiederinstellingen’ (carrier updates). Lees hier de reden waarom je deze melding ontvangt.

Aanbiederinstellingen update ontvangen

De melding ‘Update voor aanbiederinstellingen’ wordt niet door Apple verstuurd maar door je provider zoals een KPN, BEN, T-Mobile, Hollandsnieuwe, Simpel, Simyo, Telfort, Vodafone, Youfone, Ziggo mobiel etc. 

Maak je geen zorgen over de consequenties die zo’n update met zich meebrengt. Wat de update doet is het doorvoeren van eventuele technische wijzigingen vanuit de provider. Dit kan bijvoorbeeld gaan over de instellingen van het mobiele netwerk of het activeren van een 4G of 5G netwerk bij jou op je iPhone. 

Tip: Losse iPhone kopen - prijzen vergelijken

Bekijk ook: Abonnementen met iPhone vergelijken

Update voor aanbiedersinstellingen melding

Hoe moet ik deze aanbiedersinstellingen updaten?

Je doet er verstandig aan om de laatste aanbiedersinstellingen continue te accepteren en te updaten voor je iPhone. Zo zorg je dat het toestel goede verbinding houdt met het netwerk van jouw provider. 

Zodra je de melding te zien krijgt, druk dan direct op ‘werk bij’ en het installeren van de nieuwe aanbiederinstellingen worden gestart. Heb je expres of per ongeluk de melding genegeerd? Wees gerust. Ga naar ‘Instellingen’ > ‘Algemeen’ > ‘Info’ om vervolgens de laatste aanbiedersinstellingen van je provider te downloaden.

Vergelijk toestellen en abonnementen

Schuif voor meer